گزینه ها برای درمان نارسایی مزمن کلیه
نوشته شده توسط : rshaole

گزینه ها برای درمان نارسایی مزمن کلیهگزینه ها برای درمان نارسایی مزمن کلیه

آسیب کلیوی یا باعث کاهش عملکرد خود را به مدت 3 ماه یا بیشتر. بیماری مزمن کلیه است آسیب به کلیه ها ایجاد می شود. عادی، کلیه های سالم از خون مواد زائد و آب اضافی، که در فرم از ادرار دفع میگردد را حذف کنید. کلیه ها همچنین در کنترل فشار خون و تشکیل سلول های قرمز خون (گلبولهای قرمز) درگیر است. در بیماری مزمن کلیه، عملکرد کلیه دچار اختلال شده است، به طوری که آنها می توانید سموم را از خون به عنوان کلیه های سالم را حذف کنید. این بیماری به پنج مرحله، که در تاکتیک های بیمار و خطر ابتلا به نارسایی کلیوی end-stage و عوارض قلبی و عروقی است است.

اگر یک بیمار مبتلا به بیماری کلیوی می تواند به درمان به موقع و موثر دریافت نشود، وضعیت خود ممکن است به نارسایی مزمن کلیه توسعه، نارسایی مزمن کلیه ممکن است یک بیماری سیستمیک، برای مثال، نارسایی قلبی، فشار خون بالا، حتی تا اواخر علائم اورمی. برای بیماران مبتلا به نارسایی مزمن کلیه، مهمتر از همه، برای جلوگیری از تغییرات در عملکرد کلیه، در حالی که، و درمان بیماری اولیه. علاوه بر این به دیالیز و پیوند کلیه، پزشکی میکرو چینی بسیار موثر است، می تواند کمک به تدریج تعداد دفعات دیالیز کاهش و حتی خلاص شدن از شر دیالیز.

بسیاری از علل ممکن است صدمه به کلیه را افزایش دهد، برای مثال، آلودگی آب یا اختلالات الکترولیتی. همچنین، بیماران مبتلا به نارسایی مزمن کلیه باید با توجه به رژیم غذایی مناسب پرداخت. باید آن را کمتر مصرف پروتئین پروتئین غذا خوردن با فعالیت بیولوژیکی بالا، و باید برخی از ویتامین ها و اسیدهای آمینه اضافه کنید. بیماران باید اسیدهای آمینه ضروری است که می تواند به طور موثر بهبود علایم ادراری خوردن.

اگر سوالی دارید، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

ایمیل شما: kidneyhospitalcn@mail.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: نارسایی مزمن کلیه,میکرو چینی پزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: